Minä, sinä, unisex. Moi :)

Minä, sinä, unisex. Moi :)

tiistai 3. joulukuuta 2013

Olen terve ihminen

Huomasin tänään jälleenkerran vouhottavani natseista. Kyllä minä kuraverisenä olisin heidän paras ystävänsä. En tiedä mikä heissä kiinnostaa. Ei todellakaan ole oikein heidän tekosensa, mutta minusta on väärin syyttää natseja siitä mikä tapahtuu nyt ja tässä.

Tiimari, miten heillä menee ja mitä olette heidän toiminnasta. Miten suuri uudistus heidän tulisi tehdä, jotta he voisivat menestyä myös tulevaisuudessa.

Olen saanut viimeaikoina kiitosta kirjoituksista ja ajatuksistani. Kaiken toiset ovat tottuneet kirjoitustapaani, vaikka onkin täynnä kirjoitusvirheitä erioten yhdys-sana virheitä. Huomisen sanat ovat huomisen tulevaisuus, mistä näitä kaikkia ajatuksiani oikein tulee.

Mitä kuuluu minun musiikin tekemis harrastukselle. Kuten huomaatte tämän bloginkin sekin on mennyt hieman väärille urille. Tällä hetkellä musiikin puolella on pientä taukoa ja koitetaan jatkaa tulevaisuudessa. Jatkaminen riippuu täysin löydänkö jostain uutta intoa toiminnan aloittamiselle.

Kiitän teitä kaikkia kuluneista vuosista. Kiitän kaikkia faneja ja vihaajiani. Saatan tehdä jotain kilpailu teoksia mikseriä varten, mutta muuten DJShither, ADEI, HerraC yms. yms. projektit saavat jäädä vähäksi aikaa tauolle. Aion elää jatkossa omaakin elämääni, enkä sitä mitä mikseriläiset haluvat minun elävän. Katkonainen ei jää tauolle, kirjoitan vaan enemmän omasta ajatuksistani kertovaa sisältöä.

Ei kommentteja: