Minä, sinä, unisex. Moi :)

Minä, sinä, unisex. Moi :)

perjantai 29. marraskuuta 2013

Joulu on taas....

Tiettyyn pisteeseen asti jaksaa joulu kiinnostaa. Liika on liika, myös joulun vouhottamisessa. Musiikillinen puoli on aika laihanlaisissa antimissa, mutta ketä kiinnostaa.

Ikävä lokakuu meni jo, mukava marraskuukin on pian ohi. Saapuu turhuuksien täyteinen joulukuu. Jokainen "artisti", joka kunnioittaa itseään tekee aiheesta kappaleen. Kyllä minäkin tykkään joulusta ja sen hengestä, mutta kukapa ei sanoisi sen olevan liian kaupallistunut. Tarkoituksenahan oli kirjoittaa henkeviä blogiin musiikista, mutta tässä sitä ollaan kirjoitetaan omasta elämästä, vaikka sinne ei aurinko paista.

 Jaan omaa epäsosiaalista turhautumistani kertomalla pikkujouluista. Aivan edellis iltana kävin niissä. Boolia, saunomista ja omia juomia. Olisin voinut olla kuin muut ja mennä jatkoille. What ever, mä olen aina ollut syrjäänvetäytyvä puolihullu ihmisten mielestä homo. En todellakaan ole mitä minä viimeisenä sanoin olevani.

Pälä, pälä ja myöhemmin jatketaan. Haluan saada elämäni kuntoon, mutta ei minulla kuitenkaan ole munaa siihen.


Ei kommentteja: